ssemanurrrrr Gündüzleri çorapla uyutuyorum bazende kendisi çıkarıyor ayağını ağzına götürürken fakat ben gece çorapsız yatıyorum bazı doktorlar yatırın diyor bazıları da yatırmayın diyor siz neler yapıyorsunuz (evin sıcaklığı 23-24ten aşağı olmuyor)
SevimliHayaletCasper ssemanurrrrr çorapsız yatırın gece ayaklarını kontrol edin soğuk olursa bol çorap giydirin
aselkussum ssemanurrrrr çorapla yatryorum annelik üşür diye korkuyorum ki sürekli aciyo üstünü başını bı kaç defa denedim baktık ayaciklari buz gibi giydirdim yine ev bizimde 23-24 derece
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ssemanurrrrr Ben giydiriyorm mecbur. Sürekli üstlerini açıyorlar. Oda da soğuk zaten.
aselkussum ssemanurrrrr ya ben sürekli kontrol ediyorum ama çorap giydirmedigim gün göğsü soğuk oluyo hiç gerek yok dedim eski usul devam 😅