Kızlar sorum başlıkta aslında oğluşum 9 aylık ayakları maşallah çok tombik hiç bir ayakkabı olmuyor ayağına şimdi elinden tutup yürütüyoruz dışarda çok hevesleniyor. Vicconun aldık üst etlerden girmiyor büyük numara alınca bu sefer dengesini kuramıyor bana marka ayakkabı bişey önerin yav😂