hepibebi valla sma kullandım kabız yaptı şuan aptamil prosyneo kullanıyorum ilk 1 haftadan sonra düzelmeye başladı aptamile devam ediyoruz. Sütüm bi anda kesildiği için mama vermek zorunda kaldım ne kadar sagsamda emzirsemde geri gelmedi. Bende artık çabalamaktan vazgeçtim 🥺