arkadaşlar dün fark ettim oğlum aglarken bacakları böyle oldu normalde böyle değil önceden kendini kasarak ağlardı bacakları vücudu kıp kırmızı olurdu dün biraz hasta gibiydi çok ağladı aglarken bezini değiştireyim dedim ozanan gördüm endiselendim ağlaması geçince baktım normaldi neden olur bir bilginiz varmi oğlum 4.5 aylik