4 aylıkken sünnet oldu oğlum gömülü olduğu için her ay düzenli takibe aldı doktor bugün gittiğimde hormon bölümüne yönlendirdi henüz oraya gitmedim boş randevu olmadığı için doktor penisi normale göre küçük ve deliği aşağıda dedi önüne geçebileceğimiz birşey varsa erkenden geçelim en azından diyip yönlendirdi bunu söyleyen çocuk cerrahisi bu arada normal doktor değil başına gelen var mı tedavisi nasıl oldu bilgi verirseniz sevinirim.