Kızlar iyi günler bu konudan muzdaribim gerçekten. Ek gıdaya geçtiğimizden beri pütürlü veriyorum blender kullanmadım. ön alt üst 8 dişi var hiç sevmiyor krep pankek filan. Ağzına alıp tükürüyor dalgınlığına gelirse yiyor böyle olunca tarif konusunda sıkıntı yaşıyorum var mı böyle olan? İnstagrama bakıyorum bebenin ağzında dişi yok hapur hupur yiyorlar bizim ki yemiyor dertlendim bu konuda yardımcı olacak fikir verecek arkadaşlar bekliyorum. Azı dişleri çıkınca daha mı keyifli yer acaba diye düşünüyorum sonuçta şimdi damağıyla eziyor yoruluyor olabilir ağzı. 🫠