Rabiiul happymoomyy kendiniz kemik alıp kaynatsanız ? Ben öyle yapıyorum. Migros da var kemik suyu , jöle vs
artikbiranneyim happymoomyy düdüklü tencerede kemiği 1-2 saat kaynatıp blenderdan cekince oluyor mis gibi. illa alıcam derseniz Gurvita iyi diye biliyorum