Oğlum tam 13 aylık oldu son 4-5 gündür normalde olduğundan daha fazla bir ağlama ve huysuzluk söz konusu, istediği olmayınca, eline istediği şey verilmeyince, bazen de sebepsiz, bugün mesela uyandığı andan itibaren yaptı bunu. Kendini yerlere atıyor. Nasıl davranmak gerek bu anlarda, neden böyle oluyorr gerçekten anlamıyorum tavsiye bekliyorum