idil2001 Merhabalar 3 aylık bebeğim var bana çok gülüyor hiç bir şey demeden göz teması kurmam bile yetiyor ama asla babasına gülmüyor tanımıyor olabilir mi bunun için ne yapabilirim babası da çok üzülüyor bu duruma
3kedili2bebekli idil2001 babası ilgilenecek bakım verecek yıkayacak giydirecek altını alacak emziriyorsanız gazını o çıkarak mama veriyorsanız mamasını o verecek uyutacak bu esnada sohbet edecek aralarındaki bağda kuvvetlenecek
alpmomssss idil2001 benim oğlumda öyle . Hayatında varsa yoksa ben . Benden başkasına gitmiyor, gülmüyor 😂 Kucaklarına aldıklarında ise dudağını büzüp kıyameti koparıyor saçlarını falan çekiyor 🤣🤣🤣 ben çok memnunum bu durumdan hahahah hoşuma gidiyor
idil2001 Aslında ilk günden beri fazlasını yapıyor akşamları hep altını değiştiriyor yıkıyor ama yine de ona gülmüyor
11F-R-F3 idil2001 babası bebeğinize gülüyor mu onunla konuşurken gülsün elinden geldiği kadar ama daha 3 aylık belki sizinle olduğu kadar bağ kuramamıştır ya da size daha çok güveniyordur şimdi normal olarak zamanla düzelir bence