Reyhanbal canım damlalıklı olanı aldıysan burun deliklerinden direkt sıkacaksın, yarım litrelik olandan aldıysan enjektör ile çekip öyle burun deliklerinden sıkacaksın. Ben damlalıklı kullan at aldım mustelanın. Sıkıp 2 dk bekliyorum burun akıntıları yumuşuyor sonra da aspirör ile çekiyorum