asilmert Kızlar bebeğim 3 aylık dudağında ve çenesinde uçuk çıktı çok tedirginim bir şey olur mu başına böyle bir şey gelen var mı
[silindi] asilmert bizde de oldu aile hekimini aradım getiriyim mi diye aynen getir bi bakalım ciddi olabilir demişti. Sonra muayenede uçuk olmadığı anlaşılmıştı. O yüzden bi götürün bence
babymomm07 asilmert muhtemelen uçuk değildir canım tahriş falan olmuştur belki korkma ama kesinlikle doktora götür
asilmert kubra2608 doktorumuza fotoğraf yolladım uçuk dedi krem önerisinde bulundu muhtemelen uçuğu olan birisi öptü
asilmert [silindi] bir bölgede böyle sık sık kabarcıklar var birde dudağının üstünde nokta kadar bir şişlik var
birprensannesi1 asilmert iyi akşamlar geçmiş olsun öncelikle benim bebeğimde 5.5 aylık sanki uçuk çıkardı sizinki geçti mi acaba
asilmert [silindi] vectavir sabah öğle akşam uçuk olan bölgeye sürdük eli sürekli ağzında olduğu için bir sıkımtı olur mu diye sordum doktora olmaz dedi zaten genellikle uyuduğu zaman sürüyordum
kaaplan Benim bebeğimde 4 aylık minik bi uçuk çıktı ateş yok döküntü yok . Sizinki kaç gün sürmüştü krem kullanmaya başladım doktora sorup . Çok korkuyorum cevap verirseniz sevinirim . Birde bebeğiniz kaç aylıktı @asilmert
asilmert kaaplan kaaplan yaklaşık 5-6gün boyunca kabarcıklar vardı kremi düzenli olarak sabah öğlen akşam sürdüm 3buçuk aylıktı . Geçmiş olsun sizede