Merhaba güzel anneler geçen haftadan bu yana 7. Haftasıydı yani bebeğimin gündüz uykusu hiç yok sürekli ya sallamam ya da kucakta olması lazım gece çok şükür uyuyor ama bu hafta da aşılar var rota karma hepatit falan varmış çok üzgün bir yanım uykusuz huzursuz bir bebek olmasından korkuyorum hep çok güzel geçti geçen haftalar inşallah bu hafta da öyle olur dualarınızı ve aşı sürecinde neler yaptığınızı merak ediyorum