Kızlar bebeğim kronolojik 10 ay 10 günlük düzeltilmiş ise 9 aylık ama hiç kelimesi yok. Sadce yemek falan yedirirken eğer ki yemeği seviyorsa nam nam yapar ma-ma diye söylenir. Ayye diyordu ama yok artık ne bileyim ağzını açsa bişey duymak için çabalıyorum yaa. Hergün kitap okuyorum televizyon zaten yok. Canım çok sıkılıyor ya