Kızlar bebeğim 3 ay 10 günlük normalde iştahı iyiydi 3 saat bir 120-90 arası yerdi şuanda 5 6 saat geçmesine rağmen asla almıyor aynı biberon aynı mama içine pekmez de koydum doktorumun tavsiyesi ile ama olmuyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️