Layddiana Martta ilk reglimi oldum. Bu ay ise 5 Nisan olmam gerekirdi ama hala olmadım düzensizlik normal mi ?
Feyzosumunannesi Layddiana Emziriyorsanız gecikmeler,düzensizlikler normal. Gerçi benim adetim sürekli 3 4 gün geç olur . Emzirmeyi bıraktıktan sonra da böyle devam etti.
Layddiana Feyzosumunannesi emziriyorum evet ria taktırmayı düşünüyorum onun için adet olmayı bekliyorum içime bir korku düştü birden
senbibaksana1 gmz663_ emzirme skligina gore yumurtlama gecikebiliyor hormonlari baskiladigi icin ve regli gecikiyor korunmuyorsaniz test yapin tabiki