Kızlar sadece mama ile besleniyoruz. ben 6.aydan önce en azından net olarak 5.5 aydan önce ek gıdaya başlamak istemiyorum. Bagirsaklarinin gelismemesinden, gaz kabizlik sorunu yaşamamasindan dolayi. Ama bebegim ilgi olarak o kadar hazır ki uyudugu zaman yemek yer olduk resmen. Ortalığı yıkıyor ağlıyor yicem diye. Elimde bardak çatal ne varsa saldırmaya çalışıyor. Bugun uykusuzdum aglamasina tahammül edemedim desem yeridir havuç sert hem de dislerini kaşısın diye soydum verdim oyalandı ama yiyemedikce çıldırdı. Desteksiz oturamiyor, kafasini dik tutabiliyor. Siz ek gidaya kacinci ayda basladiniz ve ek gidaya gecise kadarki benzer seyler yasadiysaniz o sureci nasil yönettiniz ?