Mutfaginleydiisiii Bizimde öyleydi burun tikanikligi hafif öksürük hirilti devlet hastaneleri bisey yok cigerde burnunu yika dedi 3 gün sonra özele götürdüm cigerleri sıkışmış dedi cocuk hastanesi acile sevk etti 1 gece hastanede yattik sonra evde hava tedavisine devam ettik 1 bucuk haftada iyilesti. İlerleme yaparsa mutlaka götür bide evde nebülazatör varsa serum suyu koy hava olarak ver cok işe yariyo. Ben burnunu yikarken şırıngara 6 ml su koyuyorum 3 bi burnuna 3 diger burnuna veriyorum kontrollü olarak basınçlı verince kulak iltihabı yapıyor Allah şifa versin 😘