umom Lille Baby kullanıyorum. Çok ta memnunum. Baş desteği var istersen kullan ister kullanma kenarlarından çıtçıtlı. Yağmurlu,rüzgarlı yada güneşli havalara karşı ufak bir şapka gibi bir olayı var. Bebeğim içinde çok rahat ediyor benim. Her yere gidiyoruz. En önemlisi anne için de belinde desteği olması. Belim hiç ağrımıyor taşırken. Araştırıp bakabilirsiniz 🌸