Kızım 35 günlük oldu. Dün çok huysuzdu sürekli emdi ama hep memeyi çekiştirdi ıkındı, gazı vardır diye aldık ama yine memede aynı. Ağlama yok ama uyumadı hep mızmız. En son 60 cc mama verdik onu içince uyudu, sütüm mü az? O kadar üzüldüm ki, sütüm yetmiyor mu? Çişli bez sayısı normal geçen ay kilo alımı iyidi. 1 ayda 1 kilo almıştı. Ne yapmalıyım? Mamaya devam etmeli miyim? Beni unutursa diye çok tedirgin oldum