-Dilara Oğlum alerjik astım sürekli buhar kullanıyoruz benim taşınabilir nebulizatörüm vardı bozuldu yenisini alacağım kullanıp memnun kaldığınız önerdiğiniz bir nebulizatör markası var mı
havvakosar -Dilara Biz vzn marka kullaniyoruz 3 kademeli buhar ayari var kendini temizliyo ilac bitince cok memnunum medikalden 1200 e almistim internette 1000 tl civari
nnoktaa -Dilara nexus kullanıyorum memnunum. Sessiz ve taşınabilir olmasın büyük avantaj. Evde omron da var. Fakat aşırı sesli çalışıyor. Bir de güç kaynağına bağlı olmak zorunda. 10 ve 12 aylıkken asla müsade etmedi omrona
-Dilara nnoktaa benim fişli olan omron taşınabilir nexus ama bozuldu başka marka almak istiyorum omron baktım çok mu sesli acaba
nnoktaa -Dilara evladınız kaç aylık? Zaten hastayken ekstra huysuz oluyorlar benimkini zapt etmesi zor oluyordu. Açıkcası omronun sesine yorumum traktör sesi gibi 😅 nexus uyurken rahat kullanılıyor. Omron u uyurken kullanmak mümkün değil bence.
-Dilara nnoktaa 6 aylıktan beri mücadele ediyorum şuan 3,5 yaşında ilk zamanlar hiç bir buharı kabul etmiyordu hastanede yattık kaç sefer ordada istemiyordu eşim ben annem resmen palyaço oluyorduk ama artık alıştı kendi sıkıştığı zaman buhar ver diyor 😂
nnoktaa -Dilara 3.5 yaşındaysa o zaman anlaşması rahat olur diye düşünüyorum 😬 çünkü bebekken sesinden korkup ağlıyordu. En azından konuşurak anlatabilirsiniz 😅 ben şöyle bi yol denerdim. Evet şimdi bir traktör geliyor tar tar tar tar haydi şimdi hava verelim gibi oyuna çevirirdim 😂
-Dilara nnoktaa Yaa çok tatlısınız 😂 Deniycem bakalım çokta sorun etmiyor artık ama ondan bir parça gibi sadece sesinden rahatsız oluyoruz 😂