Aycancan Kızım 27 aylık kollarında ve sırtında kılları var öyle küçük filanda değil , hormonlarına bakıldı ama birşey çıkmadı genetik dendi ama anne baba olarak öyle kıllı insanlar da değiliz başına daha önce gelen var mı ?
Deletedmom_281 Aycancan benim de kucukken oyleymis doktor zayif oldugu icin boyle kilo alirsa duzelir demis ben hic oyle fazla kilo almadim ama yavas yavas kendiliginden azaldi
askbebegimmbenim Aycancan benimde 17 aylık oğlum sarışın bı bebe tüyleri yok hiç. Ama sırt ense kısmı tuylendi bı anda. Ben egzama için kremler kullandım aralarında tüy yapıcı krem varmış fucicort. birazda uzun kullandım ondan oldu sanırım kimle konuşsam o krem yapıyor dedi ama doktorum yapmaz genetikdir dökülür dedi. Ama kullananlarda tüylenme yaptı güçlendirdi diyen çok var. Sarı bebek ve o cikan tüyler koyu renkte umarım dökülür.
210796 genetik yalniz anne baba degilki.esimle ben kahve rengli gozlere sahibiz.oglumda kahverengi ama kizim mavis🙂buda benim ailemden gecti.ayni zamanda boy kiloda anne babadan gecmez yalniz.kayinpederim uzunboylu ama esim onun kadar degil.zannimca oglumda uzun olacak
Aycancan Sürek kendimi suçluyorum acaba onu fazla mı yedi acaba şunu fazla mı yedi paketli gıda çok fazla tüketen de değil nadiren süt dilimi verirsek , ama 2-3 ay içerisinde saçları uzayınca kollar be omuzdaki kıllar da birden uzadı