Emzirme , desteksiz uyku , emzik bırakma sürecini gerçekten çok kolay ve ağlatmadan yavaşça hallettim ama tuvalet konusunda çok endişelerim var. Biz şimdi yurt dışında yaşıyoruz. Kurbana Türkiye’ye gideceğiz ve baya bir süre Türkiye’de kalacağız şuan 26 aylık daha öncesinden istesem biraktirirdim ama istemedim açıkçası hastalık, yolculuk , ev vs bir sürü şey girdi araya.
Sorum şu kurbana kadar alışır sanırım zaten uzun süredir tuvaletini söylüyor 1 yaşında bile söylüyordu ama işte ilk emzirme bıraksın yok işte tasinalim vs derken. Ama işte korkum şu uçak 5 saat ve sonrasında 4 saat araba yolculuğu olacak. Bu konuda hiç bir fikrim yok çok da araştırmadım yani uçakta ve yolculukta söylemez altına yapar mı diye düşünüyorum yada uçakta zor mu olur diyorum yada hadi tuvalet olmazsa diyorum bu konuda hiç tecrübem olmayınca kafam çok çok karışık. Türkiye’ye gidince annem ve kayinvalimdem iki tarafa da git gel yapicam 5 gün orada 6 gün orada gibi. Zor mu olur diyorum kendi evimde daha rahat olur alistirip mi gitsem diyorum sonra düşünüyorum uçakta zor olursa orada mi bıraktırsam diyorum lütfen yardım edin 🤣🤣🤣