princess-mom benim kapalı oldu kesi yoktu (burun direğinde yoktu) ama yan kanatlar küçültüldü. Normalde burun ucunu keserler burun delikleri büyük kalır benim yeni burna göre şekillendirildi. 1 hafta bandajlı durdu 1 hafta sonra tampon ve bandaj çıktı bant yapıştırıldı 1 hafta da ötle kaldı. Sonra kendiniz çıkartıyorsunuz zaten. 1 senede burun tam anlamında oturuyor şişler iniyor şekilleniyor.