Bu saat oldu uyumadı uyumuyor. Bıktım ya. Tüm gün canım cikmamis gibi gece de uyuyamiyorum. Yenidoğan sanki 2 yaşında ya hala neden uyumuyor. Artık sinirlerim de bozuldu. Sallamaktan ayağım uyuştu. Alıp yatağına koyup ağlarsan ağla naparsan yap diyesim geliyor artık. Biktimm. Benim de şu saatte dinlenmeye hakkım yok mu. Yarın tüm gün nasıl durucam