kızlar biz yaklaşık 3 hafta önce bir kedi sahiplendik. yavru kedi, melez (anne scottish baba tekir) bize 2 aylıkken yani tam annesinden ayrılabileceği zamanda geldi. ve ben tabi tam da tahmin ettiğim gibi ona resmen aşık oldum o benim için ailenin bir üyesi ve yavru olduğu içinde gözüm gibi baktım ona velhasıl 3 haftadır elim kolum ayağım bacaklarım tam anlamıyla delik deşik oldu çizik içerisinde kaldım. çok sevmeme rağmen psikolojimi bozdu her an saldıracak diye tedirginim sürekli onu gözlemliyorum. 2 yaşındaki oğlumunda ellerini çiziyor hep ve hadi ben neyse ama buna tahammül edemiyorum. bazen oyun oynadığını sanıyor bazende ciddi şekilde tıslayarak saldırıyor ve ben asla tetikleyecek bir şey yapmıyorum o da zamanla alışır diye her zaman sakin sakin yaklaşıyorum. onu sevmek için elimi uzattığım an ısırıp tırmalıyor beni. çok çaresiz hissediyorum asla başkasına vermek istemiyorum o kadar alıştım ki ona ama her an bize zarar vermesinden çok yoruldum. sizce yavru kediler hep böyle saldırgan mı oluyor bu durum normal mi biraz daha beklemeli miyim???