rosemihra canım Allah sağlıkla huzurla büyütmeyi nasip etsin. Ben yaklaşık 6 ay annemle baktım. İlk aylar kolikti. Alerjik bebek, uyku çok az, enfeksiyondan hastanede yatışımız var. Yani zordu benim için. 15 günde bir geliyordu en kötü ağlamayayım diye. Sağlık sorunlarım vardı, psikolojik desen ayrı. Kızımı tutmaya gücüm yetmiyordu ağrıdan. Şimdi 10 buçuk aylık. Tek başıma çocuğa da bakıyorum yemek de çamaşır da bulaşık da. Çat pat düzenliyim de. Eşim evde olunca temizlik yapıyorum o bakıyor. Yani demem o ki destek alabiliyorsan annenden veya başkasından al. Geçici bi süre alışana kadar ilaç gibi gelir o sana. Kim ne derse desin, anneliğe alışmak kolay değil🌸 Başaracaksın güven bana