nurrr126 evet tam olarak öyleydi, uyuduktan sonraki 2 saatin içinde, bazen de sonraki süreçlerde bağırarak ağlamaya başlıyordu ve gözleri kapalı oluyordu, bizi duymuyordu hiçbir şekilde. Sakinleşmesi ve tekrar uykuya dalması en az yarım saati buluyordu. Size tavsiyem eğer ekran görüyorsa sıfıra indirin, gün içinde de tedirgin olduğu onu strese sokan durumları azaltın. O zaman biraz daha azalıyor bu olay.