Merhaba anneler 5yıl önce doğum yaptım . Doğum yaptıktan 2 hafta sonrasında sol bacağım kocaman şişti toplar damarım tıkanmıştı . Ve bacaktan anjuyo oldum . 6 ay kan sulandırıcı kullandım.Pıhtılar temizlendiğini söyledi doktorum . Şimdi 2.gebelik düşünüyoruz eşimle . Az çok bu konuda fikrim var şimdi bir gebelik şüphesi içerisindeyim test kesinleştikten sonra kan sulandırıcıyı hemen kullanmalı mıyım ? Elbette doktora görüneceğim ama lütfen fikri olan belirtsin gece gece korku içerisine girdim ve endişelendim pıhtılaşma olur diye 😢😢