Hanımlar Hayırlı Geceler Daha öncede oğlumla ilgili bu postu açmıştım aşırı uyarana maruz kalmıştı 10 aylıkken otizm olabilir dendi ekranı kestik şuan daha iyi ikiziye oynar cee eee yapar emziğini çıkarır ben aaa yapınca benim ağzıma koyar sofra kurulunca hemen gelir oturur yemek seçmez ikizi nereye gitse peşinden gider yabancıları yabancılar anne babayı tanır arkamızdan ağlar kızım 2 ay önce alkış yapmaya başladı oğlum yapmıyordu çok korkmaya başladım ama 1 haftadır alkış yapmaya başladı o da🫶 oyuncakları birbirine vurur iki eline alıp oyunu çok sever henüz yürümüyor 3 gündür ayakta duruyor birkaç adım atıp düşüyor tv açsam da bakmıyor artık dikkatini fazla çekmiyor hemen sıkılıp oyun oynamak istiyor parkı çok seviyor çocukları çok seviyor ve sadece araba tekerleği döndürüyor çamaşır makinası izlemez bakar 1 dakika sonra tuşlara basıp ses çıkarır önüne cips koyarım alır kendi yer baba ver amme (anne) meme buvve(su) der sizce olabilir hâlâ yinede annelik vicdanı hala düşünmüyor değilim ismine çok bakmaz göz teması var 🥺