Laboratuvarbebegi1 vanım azitro antibiyotik degılmı bizde kullandık 5 gün o dediğin buharı da kullandım seyrelterek ama izotonik suyla ve ayrıca prospan şurup kullandım öksürüğe çok iyi ve sende emziriyorsan bol bol C vitamini al zamanla gececek bizim hala öksürüğümüz var doktor geçecek zamanla dedi ilaç kesti