2 ay olmadan başladı meme redleri o zamanlar daha halledilebilir farklı şeyler deneyince çözülüyordu şu an 3 ay 22 günlük asla tutturamıyorum uykuda güzel emerdi en azından oda yok aynı zamanda uyumuyor da 4.ay atağı mı bu nedir vallahi bu aydaki bi bebek nasıl tüm gün uyumaz beslenmeden durur aklımı kaçırıcsm memeden tiksiniyor resmen nasıl bir anda bu kadar soğuyabilir atak diye anlamıyorum geçecek diyin güzel şeyler duymaya ihtiyacım var şu an bu satırları da bebeğim kucağımda ağlayarak yazıyorum 😢😢 sütüm yetsin azalmasın boşa gitmesin diye en başından ne çabalar veriyorum çok üzülüyorum ama ağzını bile değdirmek istemiyor sağıp biberonla vermek istedim onu da asla kabul etmiyor 😢😢