Merhaba arkadaşlar 5 aylık kızım var uyku düzeni oluşturmak istiyorum siz neler yapıyorsunuz neler önerirsiniz öncelikle birwz bahsedeyim bebeğimden gece 1-2 dem aşağı aşka gece uykusuna geçiş yapmıyor yani 9 da 10 sa başlasam 1 saat anca uyuyor sonra asla uymuyor neden olduğunu hiç bilmiyorum ne yapacağımı da bilmiyorum o yüzden böyle ilerliyorum 1 de en geç geçmesini sağlıyorum mecburen ve 2,5-3 saatte bir kalkıyor gece emmeye normal mi memeye mi çok alıştı bilmiyorum uykuya geçişimiz de ya sallıyorum ya da emerek uyuyor bir şeyler önerirseniz çok sevinirim