ddyvzz Kızlar oğlum 17 aylık hiç yabancısı yok her gel diyene kollarını açıp gidiyor ve bu durum beni oldukça rahatsız ediyor ani bi tepki de vermek istemiyorum bunu nasıl anlatabilirim ne yapabilirim hiçbir fikrim yok sizin tavsiyeleriniz varsa bu konu hakkında lütfen bilgilendirin beni 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Pamuk_esos ddyvzz kızımda 16 aylık cidden ya herkese gidiyor aynı durumu yaşıyoruz bazen oynamak istiyor çocuklarla kızımı ittikleri dahi oluyor sürekli iletişim kurmak istiyor
ddyvzz Pamuk_esos gerçekten cok sıkıntı 17 aylık bir cocuğa bebeğe bu durum nasıl anlatılır hiçbir fikrim yok bi kaç sayfa bakıcam belki burdan da bi akıl veren olur diye de yazmak istedim
ddyvzz 333 doğru olan gitmesi diyorsunuz ama haberleride izliyoruz insanın akljna neler neler geliyor sürekli kolluyorum uzaklaştırmaya çalışıyorum ama insan oğlu çiğ süt emmiş derler bilemiyorum
Momsgirl16 Benim kızım 2.5 yaşında ve hala dediginiz gibi. Anlatmaya çalışıyorum ama yolda giderken bile birilerine el sallıyor, tanımadığı insanların yanına gidip oturmak istiyor kafede falan. Zaman gerekiyor diye düşünüyorum
seyma51 Sanırım o dönemlerde bu çok oluyor. Kuzenlerimden de gördüğüm kadarıyla söyleyebilirim ki konuşmaya başladıkları zamanlarda da aile içinde yaşanan her şeyi anlatıyorlar. Benim kuzenimin kızı balkona çıkardı yoldan geçene “benim annemin adı Ayşe babamın adı Ahmet” diye bağırırdı 😂 tabi büyüdükçe geçti