zeliha1806 Kızlar bebeklerinizin doğum günü pastasını atarmisiniz oğlumun 2 yaş doğum günü yaklaştı kendim yapmayi düşünüyorum ama nasıl birşey yapsam karar veremedim
Lolik zeliha1806 Son anda yapılmaya karar verilmiş bir pasta olduğu için gece evdeki malzemelerle bunu yapmıştım. Mumunu üfledikten sonra üstündeki küreklerle pastasını yemişti😄
Pamuk_esos zeliha1806 @KayraVeAnnesi_06 çok güzel pastalar yapıyor paylaşmıştı altlara inince bulabilirsiniz.
KayraVeAnnesi_06 zeliha1806 Batman li olan pastayı yiğenime yapmıştım , diğerlerini de oğluma yaptım . Size de fikir olur belki şimdiden sağlıklı nice güzel yaşları olsun sizlerle birlikte inşallah 🙏🏻💕