Bebeğim 7 aylık olmak üzere evde kapıları boyuyoruz bebeğin olduğu odanın kapısını boyamıyorum ve kapısını açıkta bırakmıyorum koku gelmesin diye ama aşırı tedirginim acaba koku gelir mi ya da bebeği rahatsız eder mi? Acil cevap verseniz çok güzel olur