Merhaba arkadaşlar kızım 2 Aylık oldu 38+1 de doğum yaptım kızım 2.970 gram doğdu 1 ay aşısında 3.800 gramdı fakat 2 ayında gittiğimizde de 4100 gram su hemşire hiç almamış dedi evet gerçekten de hiç almamış bende şaşırdım 10 günde bir sağlık ocağına kilo takibi için gidicem almazsa mama vereceğimi söyledi acaba neden kilo almamış diye çok üzülüyorum bir de uyuz olmuştu ondan olabilir mi sütün de yetiyor ilk çocuğumu sütümle besledim baya bir kilo alıyordu ama kızım almıyor maalesef cevaplarsanız sevinirim teşekkürler