cansukarakasy Serzyan oldum 50 gün oldu ama bel ağrılarım oluyor basıl geçer ve daha ne ağrılarım olacak ya çok kötü
amazontuba cansukarakasy bel ağrısı malesef zamanla azalıyo yapacak birşey pek yok. Ayaklarını üşütürsen kasık ağrısı çekebilirsin ona da dikkat etmek gerek
melisamoms cansukarakasy ben sezeryan doğumdan sonra resmen çöktüm sırtım boynum hep ağrıyor doğumdan sonra başladı 1,5 yıl oldu dahada gitmedi boyun düzleşmesi dediler. En ufak üşütmese karnım ağrır birde
cansukarakasy amazontuba gece bebeğime kalktım için dikkat edemiyorum ama bel ağrısı çok fazla oluyor
amazontuba cansukarakasy biraz dinlenmeye çalışın diycem ama bebek bakarken pek mümkün olmuyor. Gece filan kalkınca belinizi de üşütmeyin