userrrr bu arada ilk zamanlar iki memeyide 15 er dakka emzirdim, sonra ek olarak her beslenme sonrası 30 cc mama verdim sarılık olacaktı yoksa. Çok şükür değer hiç yükselmedi fizyolojik sarılık her bebekte olduğu gibi oldu ve geçti. Eğer beslenmesi konusunda şüphen varsa en azından şu yenidoğan dönemi geçene kadar mamada takviye ver, bu sadece benim önerim tabiki yiyeceği cc yi bebiş belirleyecek 🥹 Çişli bez sayısı çok önemli 6-7 bez alıyor olman lazım dolu halde. Herşeyden önce stresi kenara bırak bebeğine odaklan ve her şey çok güzel olacak, bu günler geçecek bunu düşün 🤗