Monarosa-06 Kızlar nerede duruyor banyomda çamaşır makinanın üstünde dolap var o dolap dökülse koyacaj dolap yeri yok nereye koydursam acaba banyoda olması iyi mi dolabı mi soksem yoksa yatak odası da daralacak ne bilim kapı ağzında var priz sizin nerede
bikahveicelimmi Monarosa-06 benim bos bir odada ama camasir makinasinin ustunde olsa cok daha kolay olurdu. Bence bosver dolabi ustune koydur uzun ince dolaplardan alirsin onlara yerlestirirsin icindekileri
zeynepkuzey61 Monarosa-06 balkonda canım ama odaya almayı düşünüyorum balkonda cok yer kapladığı için
kibritci_kiz Monarosa-06 çocuk odasında. Bebeklerim küçük olduğu için o odayı çamaşır odası olarak kullanıyorum şu anlık
Beraninannesii Monarosa-06 Banyoda makine üzerinde duruyor imkanım olduğunda alaturka tuvaleti çevirip makinelerimi oraya alacağım
berecesel Monarosa-06 benimki çamaşır makinesinin üstünde kiracıyım koridorda gömme dolap vardı altlı üstlü yeri hazırdı banyom küçük. Bir arkadaşım yeri yok diye erteledi erteledi ev de küçük en son mutfağa koydu vallahi şimdi de hiç pişman değil kötü görünüyor yeri yok ama işimi çok kolaylaştırıyor diye
baerzu Bizide makinanin üstünde dolap vardı sökmek istemedik yatak odasında yer var diye oraya koyduk ama cok sesli calışıyor birde çok ısınıyor diye dolabi soküp makina üstüne koyduk dar bonyo dolabı aldik çokta iyi oldu
Bir-prens-annesiii Monarosa-06 banyoda ama çamaşır makinasının üstünde değil banyoda çamaşır makinasınıda kurutma makinasını da koyacak olan vardı🌸
ipeksiiimom Monarosa-06 boş bi odam var orayı giyinme odası yapmıştım gardrobum ütü masam kurutma makinem hepsi orada