tulititultitay 2 farklı çocuk doktoruna ve bilgisine çok güvendiğim bi eczacı ablaya danıştım ben bu konuyu yani alışkanlık yapma konusunu. Sorduğum herkeste böyle bir etkisinin olmayacağını,güvenilir doğal bir ilaç olduğunu söyledi. Oğluma tuvalet eğitiminde kabız olmasın,eğitim sekteye uğramasın diye kullanmaya başladım böylelikle. Biz memnunuz,ishal vs yapmıyor acil tuvalet ihtiyacı yaratmıyor tam istediğim gibi sadece kaka kıvamını normal anlam da yumuşatıyor. Oğlumun beslenmesi çok seçici maalesef genelde kuru besleniyor o yüzden havalar bir tık ısınıp su içmesi fazlalaşana kadar vericem,bir ara kestik ve kabız oldu lavman yapmak zorunda kaldık. Yine de uygun dozunu vs doktorunuza danışarak kullanın. Reçeteli olanları almanızı tavsiye etmem,duphalac oralac vs tarzı. Çocuğu hem ishal ediyor hemde karın ağrısı acil tuvalet ihtiyacı vs yaratıyor onlar çocuğu rahatsız ediyor yani bizde bahsettiğim şeyler oldu bu ikisinde,dulcosoftta hiçbirini yaşamadık.