sevolin Oğlum bir yaşında üstten dört dişini çıkardı alttan da üç diş var alttaki 4. Dişi çıkmadı bir türlü. Aynı olan var mı? Neden çıkmadı ki kafama takılıyor.
selambengeldim sevolin üst üste diş çıkarması şart değil 1 ay sonrada çıkarabilir 3 ay sonrada çıkarabilir 🌸
dnzzynpmom sevolin benim kızımın 4 dişi var iki alt iki üst sizin yine iyi çıkar zamanla birşey olmaz beklemek lazım♥️
sevolin selambengeldim çok uzun zaman oldu ama bunları çıkartalı. 7-8 aylıkken çıkarttı şuan 13 aylık daha bişey yok
Mmeelliikkeee sevolin hatta alt üstü dört dört çıktı gerisi 2 yaşından sonra çıktı :) şimdi oğlum 1 yaşına girdi üç gün sonra alt ikisi çıktı aynı günlerde . Ama illa ki çıkıyor merak etmeyin :)
sevolin Mmeelliikkeee ya boşa evham yapıyorum o zaman. Çevremdeki çocukları görüyorum 4-4 çıkarmışlar bizimki niye böyle diye kafama takıldı. Teşekkür ederim 🥰
ayisit sevolin 13 aylık kızım. Toplam 8 dişi var 3 aydır da azı çıksın diye bekliyoruz hala çıkmadı. Arka arkaya çıkmıyor maalesef ama keşke öyle olsaydı en azından sancılarından erken kurtulurduk.
sevolin ayisit aynen yaa değil mi sancı çekip duruyorlar keşke peş peşe çıksa ama yapacak bişey yok artık sağlıklı olsunlar da napalım bekleyecez 🥹
Suluportakalimm sevolin aynı bizdede öyle 10 aylıkken ilk dişleri çıkardı yaşına girmeden üstleri ve yan kesici dişleri çıkardı şuan 6 diş var. 15 aylık olmak üzere 3 aydır diş yok bende anlamadım bu kadar uzun oluyor mu arası
sevolin Suluportakalimm demekki uzun sürüyor alt yan kesici dişlerin çıkması. Bende peşpeşe gelir dedim ama bekliyoruz bakalım. Aman sağlıklı olsunlar da 🌸