annevekizii Benim oğlum da 17 aylık, 6-7 saatlik çok uzun yolculuklara birkaç kez çıktık. Ben gündüzü tercih ederim; gerçi gece nasıl olur onu da bilemiyorum ama. Otelde de konakladık. Bebek karyolası olunca onda da problem olmuyor. Bence erken yaşta arabaya gezmeye alışırsa daha rahat edersiniz. Bir de ben puzzle alıyorum bebekler için olanları, onlarla oynuyoruz molalarda gezdiriyoruz