Zahsen1233 Merhaba, kızım şuan 1,5 yaşında öğlen uykusu ile gece uykusuda dalmada zorluk yaşıyoruz ve gün içerisinde sürekli bişeyleri ağlayarak yaptırmaya çalışıyor bu yaş grubu normal mi?
Nurdan1126 Zahsen1233 bizde öyleyiz şuan. Herşeyi ağlayarak yaptırmak istiyor. Dediği olmayınca kendini here atıyor bizi ısırıyor ya da kafasını yere vuruyor. 2.yaş sendromuna mı girdik naptık anlamadım ben😒
yamanismom Zahsen1233 ayyy aynı şeyi bugün bende arkadaşlarıma sordum 18 aylık oğlum uykulara çok zor dalıyor hep bir itiraz modunda, ve herşeyi ağlayarak yaptırmaya çalışıyor birkaç gündür hayır dediğim şeylere karşılık kendini yere atarak ağladı çok şaşkınım ne yapacağımı şaşırdım
eflininannesi55 Zahsen1233 benim kızımda bi dönem öyle oldu uyku konusunda zaten son zamanlarda uyku düzeni bozulmuştu son bir haftadır düzene soktum sabah erken kaldırıyorum 8 gibi 12 1 arası uyutuyorum uyku öncesi veya sonrası dışarı çıkarıyorum akşam 8 de de uyku rutinler var diş fırçalama kitap okuma 8 de uyumuş oluyor ama gece 3 ten sonra beşiğini istemiyo ve meme emerek uyuyo bunuda halledersem süper olacak haa bide ağlama krizleri katlanarak artıyor asla iş yaptırmıyor bana sürekli ilgi istiyor
Zahsen1233 adaatuna elimden geldikçe akşam 21:00-21:30 gibi uyutmaya çalışıyorum ama zor dalıyor uykuya 23:00 buluyor. Sabah 10:00-10:30 gibi uyanıyor öğle uykusu 1 kez yapıyoruz oda 14:00 yine uyurken zorlanıyoruz 15:00 buluyor
zeynep91 Zahsen1233 3,5 yas halen öyle gunduz uykusuda yapmıyor suandada halen ayakta nasıl dayanıyo bılmıyorum
melisamoms Zahsen1233 valla normal mi bilmiyorum ama benim kızımda 18 aylık ve aynı maalesef. Uykuya direniyor akşamları özellikle 11 den önce asla uyumuyor