Bebeğim 9 aylık ve 2 gecedir mama için uyanmıyor bi uyanıyorum sabah olmuş kendime kızıyorum çocuk aç aç uyuyor diye açan acıkmıyor mu diye düşünüyorum sonra gece beslenmesi kaçıncı ayda kesilmeli şu an erkense eğer alarm kuracağım 9. Ay kontrolümüzde doktor gece beslemek için uyandırmayın kilosu biraz fazla dedi ama bilemedim tecrübeli anneler fikirlerinize ihtiyacım var