alexab Selamlar, Ayda eski postlarda arattım uyku gerilemesi yaşayan çok kişi olmuş ama ne kadar sürdü vs hiç biri yazmıyor. Bebeğim sabah 07:30 da uyanır öğlen 11:30 gibi öğle uykusuna geçerdi. Akşam 19:30/20:00 gibi uyurdu. Son 1 haftadır sanki benim çocuğum gitti başkası geldi asla uyumak istemiyor gözünden uyku akıyor yine de ağlıyor bazen 3 saat uğraşıyorum. Atak haftası da değil nedir bu? Ne zaman geçer? Dişlerine baktım birşey de görünmüyor. İştahı yerinde. Tükendim beni bir aydınlatın ne olur🙏🏼
hasmelad alexab bizim de günü gününü tutmuyor Bazı gün çok iştahsız inat ve uykusuz Uykuyadirenşyor Zorla uyuyor resmen Sonra da 40 dk da uyanıyor uykudan Geçende 7 dkuydu şaka gibi Bazı günse hersey yolunda
alexab hasmelad biz de uyuduğunda gerisi geliyor çok şükür ama uykuya aşırı direniyor aşağı yukarı 2 saat oldu uyutamadık. Neden böyle oldu anlamadık öğlen ve akşam aynısını yaşıyoruz. Sabır taşı oldum
annevekizii 15 aylık öğle uykusuna çok rahat geçiyor ama gece uykusuna uyutmak için 1 saat uğraşıyorum 😭