Avent alın, chicco çok severdim ama aldığım tüm biberonların bebeğim içerken emzik kısmı yamuluyor, hata vardır diye gidip kaç tane başlık aldım hepsi aynı hatta bildirdik şikayette bulunduk hediye göndericez dediler ama bir sürü para harcadık yazık. Avent aldım mis gibi rahatladım