Yalancı emzikle başım dertte. Geceleri o kadar zor uykuya dalıyor ki emziği ağızından düştüğü an mırıldanıyor emziği istiyor dalamıyor böyle oluncaya. Sizde de aynı durum var mı yoksa sadece bende mi var. Gündüzleride az uyuyor emzikten dolayı diye düşünüyorum. Sadece uyurken veriyorum onun haricinde kullanmıyoruz. Bıraktırmak istiyorum siz nasıl bıraktırdınız. 7.5 aylık henüz