Minikbimelek benim kızım 4 aylık olacak daha yeni yeni düzelmeye başladı, gece belli bi saatten sonra uyumaz ağlardı emerken uyurdu yatırınca uyanırdı, gazı çıktı sanıyoruz ama bir o kadar da içerde gaz hala oluyor ve sizinki daha çok küçük, inşallah gaz sorunu çok olmaz, Allah yardımcınız olsun, sağlıkla büyütün inşallah😊