KubraaAlpArlan Sanırım çoğu çocuk bu durumu yaşıyor. Kızım 34 aylık, yaklaşık iki haftadır tuvalet eğitimindeyiz. Çişini ilk günden anladı söylüyor. Tabii ara ara kaçırmalar oluyor normal diye düşünüyorum. Kaka sorunumuz feci durumda. Bugün 3. gün kakasını yapmadan uyudu. Sızlanıyor, karnım ağrıyor diyor. Sürekli ağlıyor. Tuvalet eğitiminden öncede kabızlığımız vardı. Sanırım kabızlıktan dolayı zorlandığı için korktu. Şu an o korku halinde. Lavman yapmak zorunda kalmıştık bir kaç kez. Şimdi kıyamet kopuyor, lavmandan korkuyorum diyor. Kıyamıyorum, ama kakasını yapamadığı için evde bir gerginlik söz konusu. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Bağırsak çalıştırıcı şeyler yedirmeme rağmen yapamıyor. Bu nasıl durum anlamadım gitti.🥺 Bu arada çişinide tuttuğu zamanlar oluyor. Ödülle falan çiş yaptırıyorum.