3kedili2bebekli Meri-Mel bana da şey gibi geldi hani ya şu an değil su an ben bunu kaldıramam modundaymis gibi geldi 😂
patlakprezervatif Turuncukafa15- gerçekten sizi takdir ediyorum. Bu yorumu çok aradım. Sanki hep dizimizin dibinde oturacak
[silindi] acemianne___ Bir yere kadar bu kendi kararınız fakat bir yerden sonra da onun bedeni olacak. Neden yaptırdınız yerine neden yaptırmadınız diye daha cok sorma ihtimali var😅 sağlık açısından bakarsak tabi. Yinede sizin kararınız
Pirasalipuding acemianne___ ya her şeyi geçtim burası türkiye yani ilerde büyüdüğünde etraf,konu, komşu, mahalle kısacası ağzı olan herkes “aaa bunun oğlu sünnetsizmiş cık cık cık kızda verilmez bunlara, vaaah tüh tüh nası müslümanlar “ diye konuşabilir 🤐🫢
_kiids Oğlum 18 aylık Almanya’da yaşıyorum henüz sünnet ettirmedik ben korktuğum için ve geçen gün doktora gittiğimizde idrar yoku enfeksiyonundan şüphelendiler alman doktor dediki neden pipiyi kestirmediniz? Buna ihtiyacı var dedi ve şuan bende bir sene sonra kestirmeyi düşünüyorum sağlık açısından çok önemli
Momys1 acemianne___ yani karar sizin ama büyüdüğünde arkadaş ortamında çok yadırganabilir kendini kötü hissedebilir o açıdan düşünün birde
femay Meri-Mel yorumda %90 ı linçledi ama gelen mesajları bir görseniz o kadar aynı görüşte olduğum insanlar vardı ki.. @acemianne___
gurbetteanne10 acemianne___ ah güzel anne gencecikti daha öyle üzülüyorum ki aklıma geldikçe mekanı cennet olsun 🤲
Deletedmom_216 acemianne___ oostunuz bence önume ya da önümüze bosuna dusmedi. Canim fatma dua istedi belkide 🌸😔😔 aklima geldikce icim kan agliyo bebegi ne durumda acaba haber alan var mi ki? Umarim bebek iyidir. Fatma icin bi Fatiha okuyalim mi ne dersin 🌸🤲🏻
evremti acemianne___ Sağlık açısından gerekli bir şey. Ayrıca bebekken yapılması daha sağlıklı kolay iyileşme açısından. Hem çok farkında olmuyorlar, daha az hareketliler, ve derisi daha çabuk toparlanıyor. 3 erkek yeğenim bebekken oldu ve çarçabuk toparlamıştı. ☺️